Een dagje " niks" - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Christien Kalteren - WaarBenJij.nu Een dagje " niks" - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Christien Kalteren - WaarBenJij.nu

Een dagje " niks"

Blijf op de hoogte en volg Christien

26 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Mossel Bay

Een "niks" dag....
Soms heb je dat, een dag van niks...een " niks" dag dus.
Ook hier in zuid afrika.

Vanochtend eerst de auto beetje weer schoongemaakt, het stofpad van gister had haar sporen tot diep in de auto achtergelaten.
Dan kun je niet in en uitstappen zonder rode vegen op je kleding, en dat willen we niet natuurlijk.
Vervolgens de schelp van Max, Lars en Pepijn gevonden, ja en gekocht, en naar de muntenhandel voor Jan Vischer. Helaas dat was te moeilijk..helaas voor Jan, alle munten moesten gezocht worden...en dat duurt effe. We een totaal overIchtsboek gevonden van alle ZAR uitgaves.

De lunch op het balkon, smaakte best. Opa en oma hebben vervolgens langdurig een tuk(je) gedaan,nen net toen we wegwilden, kwam er plots bezoek...
Dat was effe baalen.
Nou ja..Niks dus.. Je kunt een dagje Niks.. Soms is dat wel goed, maar soms is dat irritatie to the max.
Een kop koffie bij de "Gennif". Zegt jullie niks, mij ook niet ( graoje)
Een mooie witte wijn vanavond

Ik heb het baie best

Morge oudtshoorn, www.buffelsdrift.com
Ik verheug me erop

• 28 Januari 2015 - 13:19

Natasja:

Wat lief! De jongens zijn blij. :)