Een Krommeniese dag in Mosselbaai - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Christien Kalteren - WaarBenJij.nu Een Krommeniese dag in Mosselbaai - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Christien Kalteren - WaarBenJij.nu

Een Krommeniese dag in Mosselbaai

Blijf op de hoogte en volg Christien

29 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Mossel Bay

Laatste loodjes....

De dag begon goed, een hele school dolfijnen vlak voor ons balkon...helaas geen fotoos, maar zoooo leuk, die surfen op de golven, geweldig
GB en J willen naar Moss Bay komen en dan met Bert en Door en mij koffie drinken aan de aceaan.
HelemaL leuk dus
Dwz, dat paps en ik snel de krant moesten wandelen en geld halen.
Om half 12 belde Jack, die stond bijna voor het terras, en een kwartiertje later belde Door...die waren er ook
Gezellig
Aan de koffie, en de wandel, en een prima lunch op de punt
Een Krommeniese middag in Mosselbay
Paps en mams zijn in de tussentijd de boodschappen gaan doen, en lunchen

Vanavond laatste avond...
Time flies.
Morgen inpakken en rond 1400 uur op weg naar vliegveld in George

Ps een leuk stukje in de lokale Mosselbaaise sufferd over raadvergaderingen..zo zouden wij dat in Zaanstad ook eens moeten doen.