Terug in Mosselbaai - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Christien Kalteren - WaarBenJij.nu Terug in Mosselbaai - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Christien Kalteren - WaarBenJij.nu

Terug in Mosselbaai

Blijf op de hoogte en volg Christien

28 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Mossel Bay

Terug in Mosselbaai...
Dat was een leuk uitstapje
Vandaag hebben we vanochtend de winkels ( nou ja "winkels" ) van Oudtshoorn onveilig gemaakt.
Maar eerst was er ontbijt natuurlijk
Heerlijk buiten, met uitzicht over het binnenmeertje( hyppoo,s waren verdwenen helaas, maar de olifanten werden uitgelaten)
Ik heb met moeite de tent vaarwel gezegd, wat een leuke Lodge, dit Buffelsdrift
Dus Oudtshoorn winkelen... Dwz een winkel of 4 leuke dingetjes..maar niks bijzonders
Wel de plumeaux natuurlijk

Na de koffie/ thee in de tuin, zijn GB en J teruggegaan naar de Lodge, en ben ik teruggereden naar MossBay
De Robinson Pas was weer on nevelen gehuld, en na het erg warme Oudtshoorn( 40C) was de afkoeling wel erg bizar.
21c en storm hier
We waaien uit ons jasje.... En al helemaal van het balkon
Morgen schijnt het beter te worden.. We wachten het af
We hebben een mooie fles rood voor straks... 90 zar, dwz 6,30 euries...
Smaakt best kan ik je verzekeren...
Morgen de laatste volle dag.

• 28 Januari 2015 - 18:36

Natasja:

Hier ook veel wind met hagel en regen. Morgen rijden er minder treinen vanwege de sneeuw die voorspeld wordt. Dus volgens mij zit je wel goed. :) geniet van je laatste dag! En alvast goede terugreis.