Keuzes maken - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Christien Kalteren - WaarBenJij.nu Keuzes maken - Reisverslag uit Mossel Bay, Zuid-Afrika van Christien Kalteren - WaarBenJij.nu

Keuzes maken

Blijf op de hoogte en volg Christien

24 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Mossel Bay

Keuze(s) gemaakt vandaag.

We weten het, we hebben de wijn keuze gamaakt vandaag... Beyerskloof Pinotage 2013 Erg belangrijk, dat snappen jullie wel.

Terug naar vandaag, bijtijds wakker, lees 8 uur deze tijd, 7 uur jullie tijd, t is bewolkt en " koud". Te koud voor ontbijt buiten. Dat is ook raar. Koud en koud is natuurlijk betrekkelijk, jullie hebben ijzel, wij slechts een beetje wind en een graad of 20 op de vroege morgen.

Na het ontbijt heb ik snel mn tafelkleedje opgehaald en daarna zijn paps en ik de krant gaan wandelen.. Via een ander wandelpad.
Oma wilde graag koffie drinken in Fijnbos, een tearoom vlak bij de flat. Zo gezegd zo gedaan. Kon Oma ook een stukie wandelen.
Daarna rondje Spar.
Nog stees niet bijzonder zonnig, beetje raar, maar wel lekker " koel"
Gerda babs emailde dat het in Addo elephant park ook bewolkt was.. Dus het zal wel een wolken dag zijn aan deze kant van de aardbol.

Vanmiddag toch nog maar eens gekeken of ik naar Oudtshoorn kan en een nachie bij GB en Jack kan slapen in Buffelsdrift
Denk dat ik dat wel ga doen, weer een keuze gemaakt dus.
Dinsdag waarschijnlijk.. Wordt vervolgd

Na de slaapjes van de ouwelui, zie foto, zijn we naar Hartenbos gereden, voor een korte wandeling.
Lekker relaxed allemaal

Inmiddels met de mooie rooie op het balkon, paps leest de Burger, mams kookt. (bloemkool en aardappels, niks inheems of uitheems eten, gewoon hollandse pot want dat is het beste om gezond te blijven aldus mams)
Vanavond boekie lezen..
De oceaan is mooi, hoog water, hoge golven.. Rustgevend geluid
Dit is relax to the max....

Morgen verder

Ps. Je mag hier geen rommelstrooi, en ook geen onwelvoeglike dade verrigte...dat je het maar weet