We zijn in Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Christien Kalteren - WaarBenJij.nu We zijn in Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Christien Kalteren - WaarBenJij.nu

We zijn in Kaapstad

Blijf op de hoogte en volg Christien

21 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Een lange Reisdag
We zijn er.... Na een lange reis ruim 11 uur
Ik heb Paps en Mams dinsdag opgehaald in Zeeland
Voordat die dan klaar zijn..dat duurt effe als je al bijna 92 en 83 jaren jong bent.
We waren tegen 1700 weer op de Tritonlaan, Waar Eva hard aan de studie was, ze had Vandaag een belangrijk tentamen, en Josee alles tegelijk deed, inclusief koffie zetten voor ons. Na nog een laatste email aan deze en gene, en een laatste check van koffer, tas en papieren, zijn we om 2100 te bed gegaan, tenslotte moesten we dr heeeeeeel vroeg uit vanochtend. 0500 uur..en dat is vroeg, en koud en donker, met veel bevroren auto ramen.
Gelukkig kon Fons ons naar Schiphol brengen, geen sneeuw, geen file, geen mist,geen rijen bij de incheck en de rolstoelservice was geregeld dus alles ging gesmeerd. Eva dr treinen reden ook, dus die was ook veilig op de universiteit aangekomen...ben benieuwd hoe dr tentamen is gegaan
We Zitten comfort classe, dus dat is ietsie meer beenruimte, en we hebben zowaar een stoel extra ..dus luxe to the max.
De vlucht moet je vervolgens uitzitten, 11 lange uren lang...dat is een hele zit, maar dan krijg je ook wat, een heuse vliegtuig lunch en warme hap; koffie thee en drank, filmpies kijken( ja ook de film Frozen) kranten, nou ja...verveling dus..paps en mams slapen een groot deel van de reis in kleine brokjes( haze slaapjes) weg. Bert en Door Bremerkamp zitten ook op deze
Vlucht dat was wel toevallig en ook gezellig.
We hebben een heel aardige purser en hebben een uiterst aangename vlucht zo al met al
En om 2230 lokale tijd, het is hier een uur later dan bij jullie, zijn we er.... Hehe
De rolstoelservice staat keurig te wachten, mega snel ben je dan langs alle rijen...als eerste overall door, zoooo handig.
Busje hotel stond te wachten..
Een prima reisdag dus
Morgen vliegen we naar george, gaan om 0900 uur met het busje naar de airport.
Als alles goed gaat zijn we dan ,met huurauto, rond 1500 in Mosselbay.
Morgen verder, nu eerst slapen...

• 22 Januari 2015 - 08:27

Lisette:

Nog ff .
    Grootste deel achter de rug lekker