Ik ga op reis en neem meee. - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Christien Kalteren - WaarBenJij.nu Ik ga op reis en neem meee. - Reisverslag uit Krommenie, Nederland van Christien Kalteren - WaarBenJij.nu

Ik ga op reis en neem meee.

Blijf op de hoogte en volg Christien

06 Januari 2015 | Nederland, Krommenie

Ik ga op reis en neem mee....
De voorbereidingen zijn in volle gang
Ik heb de koffer van de zolder gehaald, en de eerste zomer spullen bij elkaar gezocht.
Maar veeeeeel belangrijker, de Vruchtenhagel en de Venz chocoladehagel en de rollen beschuit. Die zijn inmiddels gehaald...want paps en mams willen graag een bekend en vertrouwd ontbijtje elke ochtend.
Nog een leuke uitdaging, hoe zet ik de fotoos van mn cameraatje op de IPad. Dat bleek een interessant vraagstuk.
Ik heb een oude Ipad, dus het verloopstuk dat de meiden voor de Ipad mini gebruiken past niet
Nog een klein additioneel probleempje, het SD kaartje in mijn camera past nergens in..nee ook niet met een hulpstuk.
Gelukkig, er zijn winkels met personeel die dat wel snappen..en zie daar. Twee verloopstuk-stekkers en het zou moeten werken
Als ik een foto kan uploaden, ben ik een hele les verder in de hedendaagse Aai-pat-blog- technieken.